Tip | Food | Kavárna | Oliver's Coffee Cup

20160121

V úterý jsem narazila na další skvělou kavárnu - Oliver's Coffee Cup. Tedy abych byla upřímná, měla jsem ji na svém seznamu už nějakou dobu. Můj seznam míst má ale momentálně 80 položek, takže to odškrtávání jde poměrně pomalu :D Kavárnu najdete hned pod koněm na Václavském náměstí a to v domě módy. Stačí vyjet do prvního patra a jste tam. Mají strašně hezký a příjemný interiér, velká pohodlná křesla, nejlepší výhled, knihy k dispozici, super rychlou wifi a já se setkala i s velmi milou obsluhou a skvělou kávou. Takže thumbs up!

A jako bonus přidávám i můj ootd, jelikož ta mikina je prostě boží a vystihuje naprosto vše!!! Jinak účes berte z rezervou, doma to prostě hodim do drdolu a neřešim :D

1 comment

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.