Cestovatelské sny

20160126

V posledních letech stále slyším spoustu lidí mluvit o cestování. Je to prostě jedna z nejlepších věcí na světě. Já osobně ho naprosto miluju a kdyby byla zadarmo, tak byste mě tu nejspíš už nikdy neviděli :D To samozřejmě přeháním, cestovat se dá kdekoli - klidně i po České republice a že tu máme spoustu krásných míst, jsem už také párkrát ukazovala (MikulovBeskydy).  Nicméně mé cestovatelské sny sahají i mnohem dál. Tenhle rok mám v plánu zatím jen asi třetí cestu do Berlína, třetí cestu do Mikulova a možná Itálii. Ale kdo ví, jak to všechno dopadne a kam mě vítr zavane. Občas totiž sním, že se prostě seberu a pojedu s batohem do světa - ano, je to jen snění. Tak schválně, na kolika místech se s vámi shodnu a kam naopak byste chtěli vycestovat vy? :)

Amsterdam

Brighton

Londýn

Varšava

Kuala Lumpur

Sydney

New York

Filipíny

K tomu bych ráda ještě jednou vyrazila do Barcelony, Skandinávie a kamkoli do Asie - třeba Taiwan nebo Sri Lanka. Líbil by se mi i road trip po Itálii nebo státech Beneluxu a samozřejmě po USA. Tak mě jen napadá ... hledám sponzora, hlásí se někdo? :D

3 comments

  1. Odporúčam prejsť si Slovinsko - nádherná zelená krajina- a hlavne zastaviť sa pri rieke Soča, tá dokáže vyraziť dych! -R :)

    http://haandro.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Filipíny jsou nádherné a Skandinávii doporučuju všemi deseti. Všechno má ale své kouzlo a vybírat si kam je fakt náročné, protože podle mě žádné cestovatelské rozhodnutí nemůže být špatné. Pokud najdeš sponzora, dej vedět, ráda bych jela taky!

    ReplyDelete
  3. cestovanie, jáj, tiež po tom túžim :)))

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.