giveaway

20120516

Přesně za týden mě to čeká, takže ten týden asi nečekejte žádnou aktivitu a aby se tu něco děla, tak jsem si pro Vás připravila malou giveaway. Malou, protože mě nikdo nesponzoruje, ale myslím, že výhra se snad bude líbit každému. Také bych Vám chtěla poděkovat, že je Vás tu už pro mě tolik. Díky!

Podmínky:
  • sledovat můj blog přes google
  • sledovat můj blog na fs tady (jen pokud máte fb a pokud budete chtít; občas tam jsou fotky navíc ;))
  • napsat mi pod tento článek komentář se svým mailem
  • jen pro české a slovenské čtenáře
lak essence odstín wanna be your sunshine; mléčná čokoláda s malinami Marks&Spencer


Konec giveaway bude 25.5.! Přesný čas ještě upřesním.

56 comments

  1. sleduju a sleduju :)
    marketa.zvolska@seznam.cz
    ta čokoláda vypadá velmi lákavě mmmm :D

    ReplyDelete
  2. Sleduju všude :)
    slovakova.anna@email.cz
    Zkusím své štastné číslo 2, třeba vyhraju. Lak mám podobný, ale světlejší.

    ReplyDelete
  3. Sleduju, už pěknou dobu, protože tvůj blog se mi líbí
    terez.chalupova@gmail.com
    čoko s malinami mnammi, mnammi
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Sleduju přes google, ale fb nemám... (ale kdybych měla, tak sleduju taky :-) )
    adush1993@email.cz
    Žlutý lak miluju, malinovou čokoládu jsem asi nikdy neměla. :)

    Přeji hodně štěstí příští týden! Určitě to zvládneš.

    ReplyDelete
  5. Sleduju taky už pěknou dobu a dlouho ještě budu! Za týden budu držet palce, přeju hodně štěstí! ;)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. Sleduji o-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Taky mě to přesně za týden čeká, takže hodně štěstí :)
    hedvika.ruzickova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. sleduji tak hodně stěstí veronika.vymazalova1997@gmail.com


    http://veronicas-notes.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sleduju, Sleduju :)
    katerina.1998@seznam.cz
    lak vypadá super :)

    ReplyDelete
  10. sledujem :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  11. jééj,klárka,to sú krásne ceny,milé :) sledujem už veľmi dlho tu aaj na fb
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  12. Na FB bohužel nesleduju, jelikož jím nedisponuji. Jinak jsem věrná čtenářka :)
    Veru.Ly@seznam.cz

    U maturity držím palce!
    Veronika

    ReplyDelete
  13. Drzim palce! Hlavne se moc nestresuj ... ja stresovala hoodne a bylo to zbytecne :)
    amyle@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. Super GA!!! Držím palečky, určitě to zvládneš!!! :)
    janca.lt@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. Sleduji a super giveaway ;)..
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. originální ceny, už teď se těším na čokoládu ;))

    pucka.polomik@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. 1. dávno
    2. hotovo
    3. můj mail: lehnertova.eva@gmail.com
    Ten lak vypadá super!

    ReplyDelete
  18. Sleduju! :) Po tom žlutém laku už dlouho pokukuju, tak třeba se mi poštěstí... :)

    claire-style@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. téda to je giveaway :)
    děláš mi chutě :D

    theceady@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. zjuuu, moc pekna giveaway!

    sleduju tvoje blogy uz hodne dlouho, jen nekomentuju :)

    pdoubkova@gmail.com

    ReplyDelete
  21. siberia06@gmail.com

    Tahle je pro mě, to je jasný, miluju žlutou barvu a maliny. :)

    ReplyDelete
  22. Krásné ceny :))
    Hanca.Dang@seznam.cz

    ReplyDelete
  23. Ta čokoláda bude moc dobrá :)
    mikulova.tereza@gmail.com

    ReplyDelete
  24. nicola3@seznam.cz
    Čokoládu bych si teď zrovna dala :-D a odstín laku je super, zrovna pro tohle období by se hodil, tak se třeba poštěstí :)

    ReplyDelete
  25. Sleduji tě tady i na fb:)
    BarUshk4@seznam.cz

    ReplyDelete
  26. Sledujem ťa už dlhšie, máš pekný blog :) Žltý lak som zatiaľ nevyskúšala, mohlo by to byť zaujímavé, tak teda skúsim šťastie :)

    Brunetteparisandchocolate@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Sakra, tak u této giveaway mě (mé mlsné chuťové buňky) bude hodně mrzet, pokud nevyhraji. :D :)
    zejzen@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Sleduji všude.
    Sakra ta čokoláda vypadá fakt dobře!!!
    lucie.vejmolova@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Och dala bych si čokinku :)

    ReplyDelete
  30. vše splněno :)
    aleachim15@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. RubyTheCrystal@gmail.com

    Rada by som ťa pozvala aj ku mne na GIVEAWAY ;)

    ReplyDelete
  32. splnene :)
    julia3800@azet.sk

    ReplyDelete
  33. sleduju i na fb....
    ;) super GA
    gabisek123@seznam.cz

    ReplyDelete
  34. Skvělý ceny! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. sledujem aj fb aby mi nič neuniklo
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  36. děkuju ti za komentář :)
    a promiň že ti to píšu sem do giveaway článku ... :/

    ReplyDelete
  37. Taky tě sleduju všude a jsem moc ráda, že máš stránku i na FB, jak tam přes den brousím na mobilu, tak hned vím, na co se u tebe na blogu můžu těšit :)

    lucie.martinakova@email.cz

    ReplyDelete
  38. Sleduju tě přes GFC, FB i Bloglovin :).
    Hodně štěstí u maturity :)

    femme.la@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. sleduju a sleduju :)
    Bierova.m@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. mňáááám a jéééé :)
    dusaluca@seznam.cz

    ReplyDelete
  41. jé, Natalie.habartova@seznam.cz

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.