Diary | Week

20151206

Poslední týden mi utekl neuvěřitelně rychle, ani jsem se nenadála a zestárla jsem o další rok. Jelikož bylo krásné počasí, tak jsem hodně chodila na procházky a taky jsem hned několikrát slavila narozeniny, i když mi moc do oslav nebylo - jsem už stará brokolice!

Stále jsem zamilovaná do místa, kde teď bydlím. Žižkohrady jsou nejlepší, nejklidnější, nejplnější  nejlepších kaváren a pekáren, s nejlepší dostupností a nejkrásnější!
Jojo, 23 už není 18, i když si tak stále připadám. Musím se ale začít chovat dospěleji, to ovšem neznamená, že přestanu poslouchat One Direction :D Spíš to vidím na méně párty a více práce, učení a cvičení. A objednávat si pizzu k filmům je taky pro mladý!
První oslava v Nebi. Musím říct, že už na tenhle klub opravdu rezignuju. Vrcholně nepříjemná slečna šatnářka, sto let člověk čekal na usazení a dalších padesát na obsluhu. Drinky jsou ale fajn, to se musí nechat. Máte někdo tip na nějaký lepší klub? Já teda moc často nikam nechodím, spíš tak 3x do roka, ale příště bych šla raději někam jinam.
Po dlouhé noci jsme s kamarádkou vyrazily na snídani do Antonínova pekařství. Sice se snažím nejíst pšenici, ale to je zatraceně těžký, když máte tohle místo za rohem. Navíc se jim podařila neuvěřitelná věc. Je to asi první místo, kde jsem si dala něco jiného než kávu (měla jsem ji totiž už doma, haha)! A za kombinaci mandlového loupáku a kakaa strčím ruku do ohně.
V sobotu ráno na mě čekala takhle neuvěřitelně nádherná kytice a já za ni dárci znovu moc a moc děkuji! Ano, bylo jich 23.
Na snídani jsem se tentokrát projela do Cafe Louvre a na jejich vyhlášené lívance. Od těch jsem teda upřímně čekala víc, ale dobrý to bylo a hlavně fotogenický a to je hlavní! Mám totiž na narozeniny plno tradic a jednou z nich je právě snídaně s mojí blondýnou.
Další tradicí je koupit si něco v háemku. Pruhované tričko s dlouhým rukávem jsem sháněla dlouho. Tohle není úplně klasické, ale moc se mi líbilo. Po létě jsem zjistila, že už asi nevedu jiné než kotníkové ponožky, takže jsem si dokoupila zásoby a pak mě úplně ohromil odstín této rtěnky v tužce.
Nejlepší je, když vás přátele znají tak dobře, že přesně tipnou, co opravdu chcete a co vás naprosto vystihuje ... díky Evi.
V letním semestru bych se chtěla zapsat na kurz španělštiny .. wish me luck!
No a nakonec jedna vánoční, protože už tu máme druhou adventní neděli. Tak doufám, že si ji užíváte, pěkně v teple domova a se zapálenou svíčkou a přeji příjemný příští týden!

2 comments

  1. Krásný kytky a krásný fotky, piš dál! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, budu, i kdyby to mělo být jen pro nás dvě :D

      Delete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.