Barbie sends a postcard

20130803

 Přejí pěknou vedrem prolezlou sobotu! Dneska jsem se rozhodla s článkem a hlavně s fotkami trochu pomazlit, abyste neřekli a taky proto, že jsem prostě měla chuť :) Já moc o kosmetice nepíšu, to nechávám těm lepším a zkušenějším. Ale ráda občas vyzkouším něco nového a ještě raději zůstávám u svých stálic. Dneska jsem se rozhodla ukázat Vám mé tři oblíbence. Jeden je stálice, jeden něco mezi a jeden úplná novinka. Bavíme se ale stále jen o mých zkušenostech.

Jako první bych Vám představila tento šampón z řady L'oréal professionnel - série expert. Já mám opravdu problém s objemem vlasů, ne že bych jich měla tak málo, ale prostě jsou zplihlé a příliš těžké. Moc zkracovat se mi ale nechce a tak se snažím používat přípravky právě na objem a také fénuji. Upřímně si nejsem jistá, jestli si pořídím další balení. Ne že by byl šampón špatný a nepocítila bych žádný účinek, ale něco ve mě hlodá, že určitě musí být ještě něco lepšího. Máte nějaké tipy?

Tato pěna s mořskými řasami od Ryoru je mojí stálicí. Patřím mezi ty, kteří jsou líní odličovat se mlékem a spotřebovat tak tunu tampónků a raději se odličuji ve sprše. Vyzkoušela jsem už spoustu gelů od různých značek, ale nakonec jsem se vždy ráda vrátila právě k této pěně. Ta konzistence je mnohem příjemnější a i cena je skvělá (kupuji v Pemi za 99Kč). Používám od stejné řady i krém a bylinné tonikum a opravdu se má pleť výrazně zlepšila. Ale je potřeba se i zbytečně nerýpat a na sobě jsem vyzkoušela, že k akné přispává i vyšší konzumace čokolády.


Většinou jsem používala opalováky co jsem našla doma. Jenže od té doby, co chodím na praxe, tak mi faktor 15 přestal stačit a chtělo to něco silnějšího. Nerada však utrácím za tyto sezónní věci příliš peněz a tak jsem sáhla po něčem levnějším. Co víc říct, než že jsem prostě spokojená. Sice se roztírá trochu obtížněji, ale to je věc, která se dá překonat. Už jsem ho vyzkoušela během šesti hodin na přímém slunci a opravdu jsem spálená nebyla (teda jo, ale na těch nenamazaných místech :D). Takže vřele doporučuji :)

Líbil se Vám tento článek? Máte nějaký tip na šampón na objem? A jak si užíváte léto?

4 comments

  1. Taky bych velice ráda tip na šampon, který opravdu dělá objem :) Bohužel jsem zatím nenarazila na nic, co by za to stálo, a to jsem měla i dražší šampony.
    A moc se mi líbí nápad na ty fotky :) Barbínky jsou moje dětství a ten Ken u toho opalováku, paráda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo já právě taky toho zkoušela už mraky....no možná se s tím až tak moc dělat nedá....a díky, jsem ráda, že se někomu líbí :D

      Delete
  2. já mám také docela problém s tím objemem vlasů...tento šampon neznám...ale docela dobrá mi přijde ta fialová řada od gliss kuru...a pak lee staforda sprej s mořskou solí :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ten šampon mám, ale teda ten mi taky vůbec nepřišel jako něco extra :/

      Delete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.