It wasn't me!

20110412

Včera byl neobvykle pohodový školní den.
Odpoledne jsme pak byli s mamkou a s milovaným vyzvednou mou novou čtečku. Hurá! Dnes to bude o poznání horší...Mějte se!

Yesterday was unusually easy school day.
Then I went with my mother and my dear to Electro for my new reader. Hurray! Today it will be a little worse...Bye!


Tuhle miluju! / I love this one!

Mamky oko / my mother's eye




(šaty C&A, bunda NewYorker, Oxfordky NewYorker / C&A dress, NewYorker jacket, NewYorker Oxfords)


15 comments

  1. U mě to zase bude horší zítra, máme toho ve škole hodně, tak doufám, že to zvládnu a nic nepokazím...

    ReplyDelete
  2. skvele saty :) ta druha fotka je fakt pekna :) moc vam to sluší!

    ReplyDelete
  3. Úžasné fotky, hrozně moc ti to sluší :-)
    Tyjo, taková malinká proti svému příteli :-)

    ReplyDelete
  4. Pěkné šatičkyyy. :) Super fotky a ta fotka mamčinýho oka je fakt bezvadná!!! <33 :)

    ReplyDelete
  5. sluší ti to.. ty šaty jsou povedené :)

    ReplyDelete
  6. Nádherné šaty. Vypadáš úžasně. :-)

    ReplyDelete
  7. Děkuji Vám moc :) Šatičky jsou už celkem staré a byly hrozně levné :)

    ReplyDelete
  8. vypadáš úžasně!!
    STrašně moc Ti to sluší

    ReplyDelete
  9. no zrovna jsem se tě chtěla zeptat, co si na sebe v neděli bereš :D
    mám fotku toho, co bych si vzala, ale abych nevypadala jako magor :D

    ReplyDelete
  10. http://2.bp.blogspot.com/-mxnkCmL3ztw/TaHDnx7BDII/AAAAAAAACPo/X-y0_j2ws0s/s1600/DSCF8965.JPG

    ale nejsem si jistá... 1) vypadám jak machna (i když na fotce ne)
    2) je to asi dost blbý :D

    ReplyDelete
  11. tedy bez těch bot, protože ty mi jsou malé :D

    ReplyDelete
  12. ať se snažím, jak se snažím, tak mi leze pata :D bych se na to :D
    nj, velikost 36 :D... Proč já nemohu mít stejnou nohu jako moje maminka :D

    ReplyDelete
  13. ty si roztomile malinkatá oproti příteli :D a konečně nejsem jediná kdo to tak má :D

    ReplyDelete
  14. moc pěkná :) a zajímavý název blogu !:)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.