I know you said it wrong, but I want it to be true...

20110412














  1. sukně H&M / H&M skirt
  2. vestička H&M / H&M vest
  3. košile Tally Weijl / Tally Weijl shirt
  4. halenka H&M / H&M blouse
  5. halenka z druhé ruky / secondhand blouse
  6. šaty Janis / Janis dress
  7. šaty vintage / vintage dress
  8. kabelka Avon / Avon bag
  9. kabelka od ségry / handbag from my sister
  10. legíny NewYorker / NewYorker leggings
  11. tričko H&M / H&M T-shirt
  12. noční košilka Kik / Kik nightgown
  13. kalhotky Gate / Gate underwear

Možná se Vám zdá, že se nudím, ale kdepak! Já si jen na Vás prostě umím udělat čas a navíc jsem to fotila už o víkendu...takže koukejte vytáhnout barvy a vzory!
Papa!

Maybe you thing I'm pretty bored, but it's not true. I just don't want you to wait for another article ;) So take some your patterned clothes and go!
ByeBye!

15 comments

  1. Ať žijou květinové vzory!!! NÁDHERA!! ♥

    ReplyDelete
  2. úžasný vzory!! kytky jsou stejně nej!.)

    ReplyDelete
  3. to je pekné aký nádych retra :D

    ReplyDelete
  4. Tak to je paráda :-) Ale, abych pravdu řekla, nejdřív sjem si myslela, žes fotila záclony a jejich vzory :-D :-D

    ReplyDelete
  5. uzasne vzory :) nejradeji mam kytickovanéé a nebo hodne barevneee :))

    ReplyDelete
  6. bodky, pasiky a zvery, to je moje :P

    ReplyDelete
  7. nádherný vzory.. to je dobrej nápad to takle vyfotit :)

    ReplyDelete
  8. Pěkné vzory... :)

    Btw. to máš pravdu, zahraničí má své klady a zápory... ale což, alepoň si toho budu více vážit a nebo budu chtít jet co nedříve zpátky :D

    ReplyDelete
  9. já takhle nikdy vzory nedokážu vyfotit :)
    A musím říct, že si kupuješ velice různorodé styly oblečení :)

    ReplyDelete
  10. cekala jsem co na me vyskoci na posledni fotce, tohle je vybornej napad

    ReplyDelete
  11. Teres: bihužel není můj :)

    Ceady: to bohužel mám...staré časy bez zájmu o módu ;)

    evžena: Rosa-Fiona Bettina určitě děkuje za uznání ;)

    ReplyDelete
  12. to jsou dobrý fotky, abysolutně jsem netušila, co je co :))
    teď jsem se teprve dostala k pc, že doplním jídelák a jak bylo, náročnej den :)
    dree

    ReplyDelete
  13. This web site definitely has all the information and facts I
    wanted about this subject and didn't know who to ask.
    my webpage: cocinas modernas

    ReplyDelete
  14. Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for supplying these details.
    Also visit my web page :: topografía

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.