Crush | Johnny & Kate

20160113


Moc se mi líbí výraz "crush" a přijde mi škoda, že obecně spousta takových výrazu nelze vyjádřit v češtině. Ta je sice velmi bohatá, ale není in, není moderní a tak tyto novodobé úkazy nedokáže pojmout. A zrovna výraz "crush" používám opravdu často, protože jestli mě něco vystihuje, tak je to smysl se pro něco totálně a bezdůvodně nadchnout, obdivovat a tak trochu se "zamilovat". Momentálně mě hrozně baví bývalá dvojice Johnny a Kate, kteří spolu byli prostě dokonalí, alespoň takhle na fotkách. Na střední škole jsem Johnnyho úplně milovala a musela jsem vidět snad každý jeho film. Pak ale přišla éra Ryana no :D Kate jsem naopak nikdy moc v lásce neměla, ale přeci jen je to obdivuhodná žena, která toho hodně dokázala a na svůj věk vypadá úžasně! No nejsou prostě úžasní?


2 comments

  1. Jsem mimo, ani jsem nevěděla že byli spolu =O Ale žeru první a druhou fotku =O Uch.

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už je to taky doba a tyhle dvě jsou také mé oblíbené :)

      Delete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.