Diary | Week

20151220


Musím říct, že jsem si myslela, že tento týden se na week in pictures snad vykašlu. Vůbec jsem totiž nikam nechodila (jen do práce) a když už jsem někam šla, tak jsem nic nefotila. Nakonec se mi to ale celkem podařilo dohnat v sobotu, kdy jsem měla sraz s kamarádkou a prošly jsme hned tři kavárny a pak zase s jinou kamarádkou jsem šla večer do Národního divadla na balet, což byl pro mě velký zážitek, jelikož jsem jako rodilá Pražačka byla v Národním poprvé (ostuda)! Pomalu už i finišuji s dárky a začínám se těšit na tři dny bez wifi u rodičů. Takže se ozvu zase až za týden. Přeji tedy krásné a pohodové Vánoce!!

Pivoňky naprosto miluju, to už jste si možná všimli a takhle vůně od L'occitane je úplně úžasná - takže to berte i jako tip na vánoční dárek na poslední chvíli.
Ještě jedna fotka z vánočního večírku - téma bylo Divoký západ.
 Poslední káva a snídaně na Jiřáku v tomto roce a já už se nemůžu dočkat nové sezóny :(
Odškrtla jsem si další bistro ze seznamu a byla jsem úplně NADŠENÁ! V Marthy's Kitchen je to sice děsně maličký a obsluha by mohla být rychlejší a všímavější, ale to jídlo! Já až tak vajíčková nejsem, ale tuhle omeletu bych mohla jíst každý den. Kamarádka si dala burger a také byla moc spokojená.
Národní divadlo je naprosto nádherné a mrzí mě, že jsem se tam nedostala dřív. Do divadel totiž chodím ráda, ale znáte to, občas se vám prostě něco vyhýbá a ani nevíte proč. Také to byla super příležitost vytáhnout moje milované šaty od Karen Milen. Při zkoušení jsem si poprvé uvědomila, že to tetování se asi nehodí úplně ke všemu aneb jak maminka poznamenala "to bude holt vypadat vždycky blbě". Díky mami :D Ale přijde mi, že v dnešní době už to není nic neobvyklého a já toho rozhodně nelituji.

Post a Comment

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.