Podzim | Instadiary

20151112

V telefonu se mi hromadí neskutečné množství fotek a rozhodla jsem se některé z nich dát i na blog. Většinu jste mohli vidět i na instagramu, ale stále znám hodně lidí, kteří ho nemají. V září bylo ještě pár opravdu teplých dní, takže některé fotky vypadají ještě skoro jako letní, ale není tomu tak. Už tady máme podzim a letos je opravdu nádherný a teplý. Pomalu ale končí i ten a nevím jak vy, ale já se na zimu vůbec netěším. Doufám, že bude mírná jako ty dvě poslední a rychle zase přijde jaro a pak léto!!
asi poslední letní ootd a nesměla chybět ledová káva :) / Red Eye z milovaného Kafe Karlín - aneb naučila jsem se pít čistou černou kávu
snídaně v nádherné kavárně Místo / psát tuší je návrat na základku, ale nápisy se mění:D
Signal festival, který mě až tak nenadchnul / večeře v Bistro proti proudu
oblíbila jsem si drink espresso tonic - dejte si ho třeba ve Styl & Interiér / jedna z nejstylovějších kaváren - Coffee Room
skromné začátky v novém bytě / Prádelna café má nejmilejší obsluhu a nejlepší koláče a nejlepší otevírací dobu do půlnoci!
klasické čtvrteční ráno na Jiřáku / ještě jednou ten nejlepší polštářek z H&M Home

1 comment

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.