Tipy | Filmová doporučení 1

20150831

Dnes mám pro vás přednastavený článek, protože právě teď se nacházím na Slovensku. Krom toho mám v plánu Znojmo a opět Mikulov, takže léto ještě neskončilo! Ale jelikož nás čeká pár deštivých dnů, tak jsem se rozhodla podělit se o nějaké filmové tipy.

Rivalové
Momentálně asi můj nejoblíbenější film. Příběh Nikyho Laudy a Jamese Hunta určitě většina zná a i když mi jsou formule upřímně ukradené, tak tohle mě prostě dostalo. Strašně dobře se na to kouká a ačkoli je Nikyho nehoda tragická, tak se nejedná o žádný příšerný doják. Daniel Brühl to zahrál perfektně a dokonce i Chris Hemsworth tady ukázal, že umí i něco jiného, než jen hrozit kladivem.

Krycí jméno U.N.C.L.E.
Tyhle agenty dokonce ještě stíháte v kinech a pro milovníky retro stylu je obzvlášť doporučuji. Film je totiž celý natočený v tomto duchu a je to opravdu podívaná. Zápletka sice není kdoví jak dechberoucí, ale hezky se na to kouká a člověk se i zasměje. Navíc pro Armie Hammera mám tak trochu slabost a role Ruda s oidipovským komplexem mu perfektně sedne!

Enderova hra
Přiznám se, že tenhle film jsem neviděla úplně od začátku. Původně si ho pustil přítel a mně to nějak nedalo a přidala jsem se. Sice jsem na sci-fi nikdy moc nebyla, ale v tu chvíli jsem se nemohla odtrhnout. Je to už poměrně dost přes čáru a některé scény jsou spíš úsměvné, ale musí se mu nechat, že finále mi přišlo opravdu zajímavé a nečekané. Rozhodně doporučuji všem milovníkům vesmírných přestřelek.

Ant-man
Jelikož jsem velkou fanynkou Marvelu, tak jsem si Ant-mana nemohla nechat ujít. Původně mě to sice nelákalo, ale když jsem viděla plakát, tak jsem si řekla, že to nakonec tak špatné být nemusí a ono to opravdu tak špatné nebylo. Dokonce to bylo dost dobrý! U hodně scén jsem se mlátila do kolen a jestli bylo v Enderově hře zajímavé finále, tak taky bylo naprosto dokonalé! Mašinka Tomáš je prostě nejlepší!

1 comment

  1. na sci-fi tiež veľmi nie som. Ant-man a druhý film ma veľmi zaujali! :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.