Report z vídeňských kaváren

20150614

Ve čtvrtek jsem se vrátila z třídenního výletu ve Vídni a už pomalu začínám plánovat, co tam podniknu při další návštěvě. Vídeň je krásné město, plné rozlehlých budov a parků a také plné krásných k posezení vybízejících kaváren. Já jsem jich bohužel tolik nestihla, jelikož moje parťačka na cestách kávu nepije a tak jsem se musela spokojit asi s 5 kavárnami z plánovaných 10. Ale tak to občas chodí, život je přeci o kompromisech. Na druhou stranu jsem měla více času na ty parky a nekonečné bloudění vídeňskými ulicemi - doslova - neměly jsme mapu.
Původně jsem chtěla udělat pořádný report z míst, které jsme navštívily, ale jelikož jsem nechtěla tahat zrcadlovku, tak mám opravdu dost nekvalitní fotky, což mě teď trochu mrzí, ale nelituju. Kavárny jsem stejně navštívila jen ty, o kterých psala Hanka tady tady. A nebo se také můžete podívat na tipy od Kessona na worn.cz. Já sama jsem navštívila Kaffemik (fotka nahoře), kterému dominují krásné kachličky. Je to velmi příjemně klidné místo, kam se můžete uchýlit, když vás přestane bavit ruch Mariahilfer Straße. Moc se mi líbilo i prostředí v People on Caffeine nebo zkráceně POC, kde najdete otevřený bar a moc milou obsluhu. Nejvíc nadšená jsem ale byla z kávy od CoffeePirates, která byla naprosto úžasná a musela jsem si tak jejich směs hned koupit domů. Obě tyto kavárny najdete mezi stanicemi metra Alser Straße a Schottentor.
Kromě hipsterských doupat jsem si ale nemohla nechat ujít ani klasiku v Café Sacher. Protože podle mého je prostě Sachertorte a Wiener Melange povinnost. Na to, jak je Cafe Sacher poměrně "hoch" podnik, tak vás tohle kombo vyjde na přijatelných 11 Euro.
Na snídani pak můžu doporučit pekařství Felzl, kde se dá posedět v příjemném interiéru. Ať už si dáte snídaňové menu nebo jen kousek pečiva a kávu, tak neuděláte chybu. Není to sice nic světoborného, ale za pár eur (brioška na fotce 1 Euro) se krásně najíte a o to víc jich pak zbude na kavárny zmíněné ve druhém odstavci.
Co se týče jídla, tak moc zkušeností nemám, ale absolutně jsem se zamilovala do "fastfoodu" Henry, který jsme navštívily na doporučení Markétky. Asi 20 minut jsem furt brala něco do ruky a zase to pokládala zpátky, protože jsem viděla něco ještě lepšího. Přesně něco takového bych potřebovala v Praze. Za slušné ceny dostanete porci kvalitního jídla, po kterém se budete olizovat až do večera. U mě to vyhrál salát s kuřecím masem, které jsem nemusela hledat lupou pod salátem, takže Henry je určitě super volba.
Jako poslední tip pro ty nejvíc šetřivé doporučuji koupit si něco v supermarketu (i ty tam jsou skvělé) a jít si sednout nebo třeba i lehnout do Museumsquartier, kde se scházejí i místní.
Pokud by vás zajímala i nějaká více či méně turistická a kulturní místa, tak se můžete mrknout na mé starší články tadytady a tady. A teď mi povězte, copak jste ve Vídni zajímavého viděli vy a kde vám nejvíc zachutnala káva?

6 comments

  1. - a co kultovni café hawelka ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musím si přeci něco schovat na příště :) Tam to navíc vidím spíš s přítelem než s kamarádkou, ten by to ocenil asi víc :)

      Delete
  2. Já jsem prosím pěkná ostuda, ve Vídni jsem ještě nebyla :D Nějak se bojím jet tam na vlastní pěst ... Nechceš se s námi podělit o nějaké tipy, kde přespat a tak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale vůbec, je přece tolik míst a nedá se všechno vidět hned :) Já třeba nebyla v Londýně a v Paříži a to je teprve ostuda :D ... no pokud by byl zájem, tak klidně :)

      Delete
  3. Jé to jsem ráda, že se tipy hodily :) Sdílím nadšení z CoffeePirates a už se tam zase hrozně těším.Tvůj příspěvek mě úplně navnadil sednout do auta a zajet tam hned teď! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vždycky koukám nejdřív k Tobě :D to je už taková sázka na jistotu :) taky bych se tam klidně hned otočila znova :))

      Delete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.