Monolok cafe

20150618

Dnes bych vám ráda ukázala jednu z mnoha skvělých kaváren na Praze 2. Monolok je otevřený už od prosince 2012, takže to je skoro takový dědeček (ano, je i spousta starších) na té naší dnešní úžasné kavárenské scéně. Pamatuji si, že poprvé jsem tu byla na jaře roku 2013 a furt jsem sem někoho musela tahat, jelikož jsem se prostě nemohla nabažit.

V Monoloku dostanete opravdu špičkovou kávu a to ať už holdujete klasickému espressu nebo alternativním přípravám kávy. Mají tu i moc dobré domácí limonády (doporučuji malinovou) a najde se tu i pípa pro pivaře.
Pokud máte hlad, tak mám dobrou zprávu. V Monoloku skvěle vaří a vybrat si můžete z dopoledního a z odpoledního menu. Na jejich vajíčka pějí ódy všichni. Já moc vajíčková nejsem, takže budu pět ódy na salát s granátovým jablkem, hruškou a sýrem feta, na paštiku z kachních jater s želé z růžových květů a malin a na sendvič s uzeným lososem a špenátem. Ale jednou jsem tu měla i moc dobrý mrkvový dort, takže si něco určitě vybere každý. Co se týče cen, tak je Monolok asi malinko dražší, ale není to nic neobvyklého a například za kávu nebo za ta vajíčka se to určitě vyplatí. U odpoledního menu bych asi taky nic nevyčítala, ale porce by podle mého mohly být větší nebo k salátu přidat například kousek bagetky. To je asi jediná výtka. Jinak jsem vždy zažila i příjemnou obsluhu, což už je půlka úspěchu.
Řekla bych, že pro Monolok je ale nejtypičtější především interiér. Pokud se vám líbí velké bílé prostory a kombinace dřeva a kovu, tak se tady budete cítit jako ryba ve vodě. Ve vnitrobloku je i poměrně útulná zahrádka, kde mě nejvíc baví široký vodopád na jedné zdi. Po schodech dolu najdete ještě jedno patro, kde je už trochu přítmí, ale zase se tam člověk může hezky "zahrabat" a třeba tam pracovat a to klidně celý den.
No a nakonec už bych jen dodala, že k Monoloku se nejlépe dostanete z tramvajové zastávky Šumavská, ale i pěšky od Náměstí míru. Sídlí v ulici Moravská 1540/18 a ve všední dny mají otevřeno až do deset do večera, což se počítá! Tak koho tam potkám?

1 comment

  1. Vypadá to tam moc krásně :) Osobně jsem tam ještě nebyla, ale je pravda, že na Praze 2 je plno pěkných kaváren.

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.