Instagram a kecy o tom, jak se mám

20140323

Dobré odpoledne! Tak jak si užíváte víkend? Já se mám parádně! Už v sobotu večer to začalo bowlingem s přítelovou rodinou a následným návratem ve tři ráno. Sobotu jsme si pak pořádně užili na Matějské pouti. Já osobně jí miluju a každý rok se musím zastavit alespoň na Ruské kolo a pro nějaké ty pouťové sladkosti. Celé je to krásný návrat do dětství. Po pouti se už konala klasická oslava (Evička slavila 21!) s dortem, který měl 4,5 kg, tak good luck s jedením :) No a dneska na mě dolehla krutá realita a já mám před sebou hromadu domácích prací a učení se na čtvrteční zkoušku....

Teď ale k nějakým těm insta fotkám. Za poslední dny jich mám celkem dost, jelikož mě to opravdu začalo bavit a tak začínám uvažovat i o lepší kvalitě. Ne že bych chtěla nový mobil, ale spíš uvažuji o koupi nového kompaktu se světelností zrcadlovky a také s připojením na internet...máte někdo s něčím takovým zkušenosti?

 svačina, kafe a učení / domácí workout

 pohodička na Suchdole / salát s krevetami!!!

vařící a pečící šílenství / nejlepší fitko!

8 comments

  1. hned tě jdu pronásledovat na instagramu:D

    ReplyDelete
  2. Já jsem spokojená s Olympusy - v rodině máme několik XZ-1, který už ale není na trhu, nicméně ho nahradily podobné modely XZ-2 a XZ-10. Oba mají supersvětelné objektivy. Kdybys chtěla profikompakt s hledáčkem, tak pak Olympus Stylus 1, ale to už je vyšší liga. Dej pak vědět!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, to mám radost, že někdo mi někdo radí :) Na ten XZ-10 jsem také koukala, nechce se mi do toho zase vrážet tolik a i tenhle vypadal fakt slušně, tak děkuju moc :)

      Delete
  3. ja mam zrkadlovku Olympus, ale isla by som uz teraz skor ku Canonu alebo Nikonu ... Olympusy maju dobre objektivy ale...

    ReplyDelete
  4. Jestliže chceš kvalitni fotky, tak jdi rovnou do zrcadlovky. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mluvila jsem pouze o instagrmu, takže kvůli tomu si opravdu nebudu pořizovat zrcadlovku, to by pak trošku postrádalo smysl :D

      Delete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.