Vánoční snídaně

20131226

Už jako malá jsem byla velká organizátorka a už v srpnu jsem všechny otravovala, z jakého servisu se bude snídat na Vánoce a z jaké konvice poteče káva pro rodiče a z jaké kakao pro děti. Do dneška si z toho moje rodina utahuje. Letos jsem připravovala snídani jen pro mě a pro přítele, ale na mém užívání si se nic neměnilo. Ke štědrodenní snídani neodmyslitelně patří vánočka s máslem a kakao. My jsme si ještě pochutnali na pistáciové pomazánce z Německa, cukroví a nesmí chybět ani pomerančový džus.

Na čem jste si pochutnávali Vy? :)

4 comments

  1. Přesně takhle má podle mě vánoční snídaně taky vypadat, taky jsme doma posnídali vánočku - s máslem ze sýrárny a mamka se sestrou s marmeládou:)

    ReplyDelete
  2. vánočka je super, ale rozpečená ještě lepší! :) cukroví to jistilo

    ReplyDelete
  3. Ach, vanocka mi chybi tady v NL, posypana mandlemi a s maslem, mnam :) Vse nej do noveho roku!

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.