Barcelona - den první (metro a ubytování)

20130924

Ráno před odletem byla v Praze šílená zima a tak jsem se pořádně nabalila....čehož jsem po příletu zase trochu litovala. Rozdíl 18°C se už pozná. Ovšem nejhorší byla situace v metru. Na nástupišti se skoro ani nedá dýchat a také jsou všude přítomny sloupy s tlačítkem SOS. Pak ale přijede vlak a na vás čeká zase překlimatizovaný prostor aneb "vítej angíno"! Jinak v metru jsme se zorientovaly (4 ženy) hned a nakonec jsme si koupily lístek na 4 dny. Doporučuji to samé, ale dávejte si na něj pozor, protože mně ho 4. den už turniket nechtěl brát a musela jsem prosit pána z ochranky, aby mě pustil. Nic příjemného. 

Ubytování bylo nad očekávání perfektní! Byt odpovídal fotografiím na internetu a dokonce jsme ani nemusely platit vratnou zálohu. Samotný nájem bytu nás pak stál 430 Eur na čtyři osoby na pět nocí. Bydlely jsme ve čtvrti Gracia a užily jsme si tak i vesničtější ráz města. V naší ulici to opravdu žilo a hned pod vchodem jsme měly Spar, pekárnu i několik restaurací. No začalo to všechno moc hezky :)




3 comments

  1. Váu, no jednoducho nádhera :)) Určite sa nechám inšpirovať a na podobnú cestu sa vyberiem aj ja :P

    ReplyDelete
  2. tak to vyzerá skvelé! úžasný článok! super!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. vypadá to moc pěkně! těším se na pokračování :))

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.