in the field

20130629

Přeji pěkné sobotní odpoledne. Zase se jednou ozývám a tentokrát z pole. Víte, to místo vybrala kamarádka a mně se ten kýč celkem zalíbil. Jů, konečně mám také fotky voli. Teď už jen ty ze železnice a budu mít všechno. Haha. Můžete na mně vidět novou košili ze slev, nad kterou jsem opravdu dlouho váhala, ale teď už vím, že jsem neudělala chybu. Má totiž super vzor, barvu i materiál. Akorát jsem si ji pro zdůraznění svých ženských křivek přepásala. No a čím jsou tyto fotky ještě neobvyklé? Nemám na nich make-up. Vlastně, mám jen řasenku a tvářenku :) Také občas v létě chodíte bez make-upu?
/ košile, trenchcoat, džíny - H&M / pásek - Primark /




14 comments

  1. To jsou krásný fotky. :) Musím jít taky fotit!

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné, také fotky se ti velice povedli :) Košile je krásná :P

    ReplyDelete
  3. Zase ti to strašně sluší, závidím, že si můžeš vyjít bez make-upu a vypadáš tak krásně:)

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší i s minimem make-upu, já v létě často chodím jen s řasenkou a korektorem pod očima :)

    ReplyDelete
  5. i bez makeupu máš skvělou pleť :) já v létě používám ten minerální, je takový lehčí než ty krémové a nejsem jako bledule vzhledem k opálenému zbytku těla - tmavší se mi kvůli létu kupovat nechce.

    ReplyDelete
  6. ale fotky to jsou vážně báječné! :-)
    T.

    ReplyDelete
  7. Klári, ty ani makeup nepotřebuješ!!! :)
    Vypadáš úžasně.

    ReplyDelete
  8. Moc Vám děkuji za komentáře, Markétka bude mít radost, že se fotky líbí :)

    ReplyDelete
  9. Nádherná pleť i bez make-upu, ale ty vlasy jsou...perfektní, celá jsi tady perfektní, moc ti to tam sluší, záříš! :o) Veronika

    ReplyDelete
  10. druhá fotka je skvelá, páči sa mi kabátik.^^

    ReplyDelete
  11. Klári, jsi neskutečná kočka!! Moc ti to v obilí sluší, ostatně jako všude!
    Máš krásné výrazy, úsměv, a vypadáš všude pozitivně! :*

    ReplyDelete
  12. ty fotky jsou krásný :-) sluší ti to

    ReplyDelete
  13. Jeej, skvelé fotky Klári a super výber miesta :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.