the last exam

20130130

Dnes ráno jsem úspěšně složila svou poslední zkoušku a to anatomii, ze které jsem měla opravdu respekt. Tím pro mě definitivně skončil zimní semestr. Uf! Proto také vidíte tak vysmáté fotky, jednoduše mám dnes celý den dobrou náladu. Také jsem měla po dlouhé době čas zajít s kamarádkou na kafe. Zašly jsme do Marks&Spencera, kde dělají výbornou kávu, jen trošku horkou a tak si musíte povídat opravdu hodně dlouho, což zrovna s Markétkou nikdy není na škodu. Markétce také děkuji za dnešní fotky. Na sobě jsem měla outfit ještě ze zkoušky. Trochu mě zarazilo, když samotná zkoušející měla na sobě džíny, tenisky a tričko, ale co...V čem chodíte na zkoušky Vy? Hrotí se to na vaší škole? Popřípadě v čem se chystáte na maturitu?
/ kabát - secondhand (F&F) / šaty, náramek - Primark / košile F&F / boty, kabelka - H&M / hodinky - Casio /



15 comments

  1. Myslím si, že na naší škole se nějaký extra oblek neočekává, ale když jdu na zkoušku, chodím vždy v šatech, sukni a košili nebo v košili a kalhotách... :)

    ReplyDelete
  2. Moc ti to slušelo a gratuluji!
    Já jsem ještě na střední, naštěstí :-))

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    ReplyDelete
  3. Muzu se zeptat, co studujes? ze mas anatomii uz v zimnim, uff :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Studuji obor výživa a potraviny. Naštěstí to ale byly jen základy z anatomie, ale i tak té latiny bylo celkem dost :)

      Delete
  4. Ta první fotka je roztomilá, moc ti to na ní sluší :)
    A já teda ještě netuším, v čem se chystám na maturitu, ale určitě v šatech nebo sukni+halence :)

    ReplyDelete
  5. Jsi nádherná! Ty fotky jsou úžasné. :)
    Prostě kočka.

    ReplyDelete
  6. moc hezky kabat:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. gratuluji k úspěchu :)
    ty botky z H&M jsou skvělé :)
    na zkoušky chodím oblečená cca stejně jako jindy, tj, nějaké kalhoty nebo džíny, nějaký top a na to hodím blazer a jdu .. nanejvýš se odzobím nějakým šperkem :D
    ale byly i takové zkoušky, na které jsem šla v teniskách a bundě .. odpověděla jsem na dvě otázky a do minuty jsem byla pryč .. tak na co bych se na takovou událost oblékala vkusně že :D

    ReplyDelete
  8. Taky už mám konečně konec zimního a že tenhle stál za to. Gratuluji!:)
    Vypadáš super!

    ReplyDelete
  9. Oblečení na zkoušky volím podle toho, jestli se jedná o ústní nebo písemnou zkoušku a taky podle toho, jaký je zkoušející. Někde stačí obyčejné kalhoty a tričko, jinde trochu elegantější a košile.
    Celkově se od té doby, co jsem na výšce oblékám elegantněji a tak, abych na zkoušce nepobuřovala:D

    Zvu Tebe i Tvé čtenáře ke mě na blog, kde pořádám první giveaway! :)

    http://www.d-f-n.blogspot.cz/2013/02/prvni-giveaway-dietar.html

    ReplyDelete
  10. Na první fotce jsi překrásná.

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.