Karen Millen

20130126

Už je to nějaká doba, co jsem zde psala o poukázce do Karen Millen a její čas se konečně naplnil. Načasování bylo přímo dokonalé, protože ve čtvrtek se nakoupilo a v pátek na plese se už nosilo. Koupila jsem si šaty - krásné šaty. Střih úplně přesně na mě a barva, která se bude hodit i na jaro. Nakonec jsem si díky sestře mohla koupit i koženou peněženku, která byla láska na první pohled, takže moc ti ségra děkuju! Poslední obrázek patří pak novému telefonu, aneb už i já mám chytrý telefon. Znáte značku Karen Millen? Je tu ještě někdo s hloupým telefonem? Pište mi :) A ptejte se mě tady!

15 comments

  1. wow!ty šaty jsou nádherný <33

    ReplyDelete
  2. úžasná farba :) musela si byť v nich krásna :)

    ReplyDelete
  3. tak to je dobře, že sis za tu poukázku nakonec něco hezkého vybrala:))
    můj telefon vypadá skoro stejně jako tvůj, ale bohužel je hloupý :(

    ReplyDelete
  4. škoda, že ty šaty nejsou vidět celé, určitě jsou moc krásné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ještě je určitě uvidíte ;) Kdyžtak je tady odkaz na stejné v jiné barvě http://www.karenmillen.com/ultimate-prom-dress/sale-dresses/karenmillen/fcp-product/103DP15552.

      Delete
  5. nádherná farba tých šiat :)

    ReplyDelete
  6. Ty šaty jsou krásné! Tedy alespoň barva, určitě Ti to v nich moc slušelo :) jinak také jsem o Vánocích přesedlala na chytrý telefon a docela hezky se mi zvyká ;) ale doporučuji - nestahuj si žádné nablblé hry než Ti skončí zkouškové! :D nevěřila bych, jak mě bude bavit vystřelovat barevné kuličky a podobně.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, díky za tip :-) Zatím mám nainstalovaný jen instagram :)

      Delete
  7. moc hezke saticky
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. Hloupý telefon :D Ted jsi mého Sony Ericssona urazila! Já nemám ráda dotykové displeje, už tři roky mám svého SE s kytičkama a dokud bude volat a psát smsky, nemám důvod k tomu, kupovat si "chytrý" telefon.
    Šaty jsou dokonalé, miluju tuhle barvu ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. To byla ironie, já jsem doteď taky měla starou Nokii a nevadilo mi to, jen jsem si vybrala tarif, který má k dispozici i internet a ten mobil mi nabídli za necelé dvě stovky, tak jsem toho využila a světe div se, ono to není až tak hrozné, jak jsem si myslela :)

      Delete
  9. Krasny saty!!! uz sem Ti je chvalila na plesu, moc Ti to sluselo :)

    ReplyDelete
  10. Ta barvička šatů je skvělá! :)
    A tu peněženku chci taky.

    ReplyDelete
  11. Karen Millen maji krasne saty na plesy:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.