Pearls

20121116

Tak pro dnešek tu mám jeden outfit post. Koupila jsem si skoro všechno, co jsem chtěla a z diáře jsem stejně nadšená, jako když jsem ho viděla poprvé. Využila jsem i toho, že jsem měla důvod se hezky namalovat a bylo mi fajn. Bohužel se to asi nelíbilo mým zádům a tak jsem opět na odpočinku. 
Mimo jiné jsem se stihla stavit i v H&M, kde jsem se chtěla podívat na MMM kolekci a byla jsem poměrně dost zklamaná. Neviděla jsem ani peřinový kabát, ani červené šaty a ani candy bag. Holt se tyto kousky dostaly jen k pár vyvoleným jedincům. Na druhou stranu je obchod plný bot, které jsou opravdu krásné, ale už trošku předražené. No, snad se třeba objeví v zimních slevách :)




/ coat - secondhand / sweater - Lindex / trousers - Bershka / bag - H&M / shoes - Humanic / pearls - Takko /

Kpupili jste si něco v MMM kolekci nebo Vás něco jen zaujalo?

10 comments

  1. Ten kabát je úžasný, moc se mi líbí! A ta taška taky :)

    ReplyDelete
  2. do toho kabátika som sa práve zaľúbila:)

    ReplyDelete
  3. - presne podle myho gusta. a ty ses jako obrazek .)

    ReplyDelete
  4. Ahojky.. Úžasný název blogu:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. ten kabátek je dokonalý a od MMM se mi nejvíce líbí botky s průhledným podpatkem, ale ta cena jak říkáš, je pro chudého studenta trochu přemrštěná!

    ReplyDelete
  6. Mně se kolekce MMM hodně líbí, ale bohužel si musím nechat zajít chuť :)

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. krasny jednoduchy outfit! jsi kocka
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Tak tohle ti hodně sluší, Klári :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.