Details (burgundy)

20121102

V minulém článku jste viděli fajnový asfalt (pobavilo :)). Ve skutečnosti ale šlo o mojí školní tašku, kterou mi mamka ulovila pro štěstí v sekáči. Má jednu obrovskou a zábavnou vadu zároveň - strašně třpytí!
Původně jsem tedy chtěla publikovat outfit post, ale jaksi se nepovedly moc ostré fotky a tak jsem si řekla, že pro jednou dám jen fotku detailu a jednu fotku detailu přítele, který také podlehl vínovému trendu. Mně se vínová hrozně moc líbí, ale moc takových kousků tedy nevlastním. Vlastně mám jen mikinu a s trochou fantazie i boty, ale ty už teď moc nevyužiji.
 Strašně se mi líbí kalhoty v této barvě, ale na sebe bych si je opravdu nenavlékla, každý silnější jistě pochopí. Na druhou stranu mě stěhování a práce vyčerpává natolik, že si pásek utahuji o trochu více, tak že bych se časem těch kalhot přeci jen dočkala? :-) Jak to máte s vínovou Vy?

/ parka - H&M / sweatshirt, bag- secondhand / jeans - Bershka /

/ hoodie - H&M /

9 comments

  1. vínová barva je krásná, a myslím, že ani kalhot v téhle barvě se nemusíš bát, vždyť ani nijak nerozšiřuje :)
    zrovna nedávno jsem si koupila kalhoty ve vínové barvě v FF, zrovna tam měli 30% na všechno, tak jsem toho s radostí využila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, sice asi nerozšiřuje, ale stejně si myslím, že by poutaly moc velkou pozornost k nohám a to je nežádoucí :)

      Delete
  2. Jsem ráda, že tě můj komentář pobavil :D
    Mít tak takový vínový kalhoty.. to by byl svět hned krásnější :):D

    ReplyDelete
  3. zajímavá taška jednou jsem taky narazila na jednu kterou když jsem si přehodila přes rameno tak mi zatřpytila celý kabát:-)
    A moc se mi líbí ta vínová mikina-já sháním vínový svetr:-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Vínový kalhoty jsou moje top! A věř mi, že mám silnější stehna.. Neřeším :)

    ReplyDelete
  5. tuhle parku jsem dneska koupila v sekáči, v černé barvě za 59kč :D
    jsem nadšena z parky i tvého blogu, začínám sledovat:)))

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.