just a perfect day

20120624

Na dnešek jsem se těšila už pěkně dlouho, přesněji od výsledků maturitních zkoušek, protože jsem za odměnu měla slíbenou návštěvu running sushi v Palladiu a návštěvu Costa coffee. Ale v tom vedru jsme si k tomu ještě zašly na zmrzlinu do Angelata a to Vám garantuji, že lepší v Praze nenajdete. Za mě má deset bodů z deseti mátová. A abyste si nemyslely, tak nám to všechno zabralo skoro celý den, to zas ne že bychom to daly všechno naráz. Prostě jsme si udělaly s mamkou a se ségrou takovou hezkou dámskou jízdu a samozřejmě jsme obešly i nějaké obchody. Nakonec jsem si odnesla jen jedny boty, ale o těch až někdy jindy. Jinak čím dál tím víc miluji svou zrcadlovku a dokonce i má sestra si už na nějakou po shlédnutí dnešních fotek brousí zuby :)

Mimochodem mám na sobě svoje šťastné šaty, které jsem si koupila právě na maturitu. Určitě je na mně ještě někdy uvidíte celé :)








13 comments

  1. v costa coffee jsem ještě nikdy nebyla, i když myslím že je i u nás:) ale sushi bych mohla jíst pořád, to miluju:)

    ReplyDelete
  2. Na těch fotkách je to znát, jsou krásné :) A ta zmrzlina, och ♥

    ReplyDelete
  3. sluší vám to moc! a pěkný boban

    ReplyDelete
  4. tenhle účes ti moc sluší :) stejně tak šaty.
    a kde jste byly na tu zmrzlinu?

    ReplyDelete
  5. neboj, já jsem článek četla :) spíše jsem se chtěla zeptat, KDE v Praze to Angelato je. protože na Palladium to nevypadá :)

    ReplyDelete
  6. určitě se tam na zmrzlinu někdy stavím! :)

    ReplyDelete
  7. running sushi mám ráda, ale občas je opravdu makačka tam najít místo v době oběda.. :D
    a na apetit piknik můžeš skočit příště! :D

    ReplyDelete
  8. Máš krásně vyčesané vlasy a moc hezké líčení! :) A šaty vypadají taky moc dobře!

    ReplyDelete
  9. Krásné šaty, účes i ten dekolt :) Tiše závidím. Někdy je prostě potřeba udělat si dámskou jízdu.
    Zdraví Eve.h

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.