in my bag

20120213

Článek o obsahu mé kabelky už jsem jednou dělala, ale ještě na starém blogu, takže jsem se rozhodla, že ho udělám znovu. Nečekejte žádné zázraky a také rovnou říkám, že je to jen základ. Obvykle tahám tak pět kilo učení a dalších "nezbytností".



1. diář s Alfonsem Muchou - mimochodem nejlepší jaký jsem kdy měla
2. dm pouzdro s doklady
3. krém na ruce - pro mě jedna z top nezbytností
4. balzám na rty - další z top nezbytností
5. žvýkačky
6. peněženka z Primarku
7. papírové kapesníčky - také top nezbytnost
8. klíče - a hlavně je neztrácet
9. mobil - žádný super moderní, moje krásná bílá Nokia byla ukradena :'(
10. psací potřeby - na penál jsem rezignovala
11. gumičky a sponky - hlavně kvůli tělocviku

Chybí mi tam ještě pilník, nějaký sešit na učení a pak také foťák a deštník a ....:)

Co tam chybí Vám?

14 comments

  1. máš tam asi všetko potrebné,nič tam nechýba :) inak tieto články patria k mojim obľúbeným

    ReplyDelete
  2. miluju tyhle články!:) ..máš moc hezkou peněženku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, přivezla mi ji moje super ségra :)

      Delete
  3. Mě tam trohu chybí deodorant :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ten si s sebou beru jen když jdu na sport, protože jinak ho mám doma i ve škole :)

      Delete
  4. Myslím že všetko je rovnaké ako u mňa, len mi tam chýba ipod ktorý ja vláčim všade :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak ten nevlastním, měla jsem hudební telefon, ale ukradli mi ho :(

      Delete
  5. taky mi chybí deštník..:D a ten diář mám, akorát nyc dizajn a je úplně skvělý:)

    ReplyDelete
  6. joo,, Alfons <3 =) !

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Já ještě všude nosím hřebínek, pudr a korektor projistotu :)
    Jinak tyto články vidím teď všude, musím se polepšit a taky ho udělat.

    ReplyDelete
  8. Nosím všechno, co ty. Dokonce i ten diář jsem si chtěla koupit, ale nakonec jsem vzala s New Yorkem. :-) Vlastně ještě nosím sluchátka, bez těch to nejde, ty když zapomenu, tak jsem ochotná se vrátit. :-) A máš pěknou peněženku. :)

    ReplyDelete
  9. I have similar things in my bag like you :)

    I love too! :) they are so amazing! :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.