20 days without sugar

20120107

Za necelých 14 dní mne čeká maturitní ples. Šaty už jsem sehnala a tak se mé největší starosti uchylují k pleti. Proto jsem si hned od Nového roku zakázala nadbytečný příjem cukru (rozumějte čokoláda, cukroví, sušenky), který po Váncích udělal své a světe div se, ono to zabírá :) To že jsem měla "bad hair day" je věc jiná.



/ svetr Zara / náušnice Tally Weijl / čelenka Orsay / hodinky Casio /

Višňový koktejl teda úplně bez cukru nebyl, ale lepší než zmrzlinový pohár se šlehačkou :)

13 comments

  1. tady máš úplně krásnou pleť :)

    ReplyDelete
  2. Sakra a to jsem si chtěla za chvilku dát čokoládu :D Jak vidím tu tvoji krásnou plet, tak na to asi prcám. Sluší ti to!

    ReplyDelete
  3. :) máš krásnou pleť a máš pravdu, já když jsem jedla tuny čokolády o vánoce, hned jsem měla horší pleť. A to je prý čokoláda a její vliv na pleť mýtus. Jéé a máme stejné hodinky :D.

    ReplyDelete
  4. závidím ti takú krásnu pleť! ja som už dlho nejedla čokoládu a rôzne tyčinky,tak je to aj vidieť,ale vianočné koláčiky a sušienky jem stále :D

    ReplyDelete
  5. urobila si mi neuveriteľnú chuť na višne :)

    ReplyDelete
  6. Suzzzannne: no na fotce vypadá o něco lépe než ve skutečnosti, ale pšt ;)

    Dazz: dej si, já se týrám jen kvůli plesu :D¨

    Bezega: jj, ověřeno, není to mýtus!

    Lizzy: no jak jsem psala, realita ještě není tak dokonalá, ale i tak děkuju :)

    Beth Hisemova: já mám na ně chuť pokaždé, když jdu kolem světozoru :D

    Kocourova Adi: ale vždyť ty máš pleť dokonalou :)

    ReplyDelete
  7. ty máš pleť jako dětskou prdelku (v tom nejlepším slova smyslu)! ;) a informuj nás o plese - ačkoliv se taky letos nazývám maturantem (haha), tak mě nic takového nečeká... :/

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lucia: ale nemám! Nemáte ples jo? No na jednu stranu můžeš být ráda, je to milion času a peněz v háji :/ Ale informovat určitě budu :)

    Teri J.: moc děkuju :)

    ReplyDelete
  9. tyjo straně ti to sluší!!!:) fakt, krásná.)
    a hodinky jsou super.)

    ReplyDelete
  10. Bože závidím ti, jak jsi krásná:)
    Jinak ti přeji na maturiťák hodně štěstí a hlavně si to užij, tak jak jsem si já včera/dneska užila ten svůj:):D

    ReplyDelete
  11. tie druhé náušnice sú super :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.