Luciferův efekt a Kocourova Violet

20111228

Původně jsem včera měla celý den ležet v posteli, koukat se na filmy a jíst sushi. Jenže všechno bylo jinak. Dostala jsem totiž pozvánku na rande od krásné a milé Adriany, což se samozřejmě nedalo odmítnout.
Spolu s dalšími děvčaty jsme se šly podívat do Doxu na výstavu Luciferův efekt: Střetnutí se zlem. Jestli se tam také chystáte, tak nejdříve doporučuji si přečíst stejnojmennou knihu od Philipa Zimbarda. 



Bohužel nezbyl prakticky žádný čas na focení. Jen se rychle naobědvat a utíkat zase jinam. Snad si to vynahradíme někdy jindy :)

Viděli jste výstavu? Jak se Vám líbila?

3 comments

  1. Na výstavě jsem byla, ale byla pro mě bohužel zklamáním, první polovina byla dobrá, pak to šlo z kopce.

    ReplyDelete
  2. na výstavě jsem nebyla, ale musí být skvělá;)

    ReplyDelete
  3. no u nás sa výstavy konajú raz za uhorský rok, ale táto musela byť parádna :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.