Algeria

20110409

Před 5 lety mne má sestra se svým manžele vzali do Alžírska a byla to téměř dovolená snů! Jen se omlouvám za kvalitu fotek, ale fotila to ségra se svým foťákem a ten tou dobou nebyl nic moc.
5 years before my sister and her husband took me to Algeria and it was really cool! But I'm sorry about the pictures. They were taken by my sister and her camera that wasn't so good that time.

 Miluji sedět v letadle u okénka!
I love sitting in the plane by the window!

 Pohled z balkónu na "náš" druhý dům.
View from balcony on "our" second house.
 
 To co známe v jiném obalu.
What we know in another package.

 Obývací pokoj.
Living room.

 Bohužel pěkně kyselé olivy.
Unfortunately, sour olives.

 Bohužel přezrálé hrozny.
Unfortunately, overripe grapes.

 Nejlepší fíky!
The best figs ever!

 Jídelna.
Dining room.

 Mám asi nejoblíbenější fotka - ženy připravující kuskus.
My favourite photo ever - women making couscous.

 Moc dobrá pizza.
Really tasty pizza.

Tradiční svatební cukroví
Traditional wedding sweets.

 Hory.
Mountains.

 U silnic bylo mnoho opic.
There were many monkeys on the road.

 Moře.
Sea.

Zase opice.
Monkeys again.

Klidně bych se tam vrátila. Díky!
I would return there. Thank you!

7 comments

  1. Úžasné, hlavně to moře, už jsem dlouho u moře nebyla a fakt mi to chybí. :) Když jsem tady teď viděla tu fotograie úplně jsem si představila: sluníčko, pláž, moře, teplo, písek... jej.
    Já jsem v Německu měla kafe k snídani, po obědě, po večeři... :)

    ReplyDelete
  2. Pěkné fotky, ta tvá nejoblíbenější je úžasná! :-)

    ReplyDelete
  3. to muselo byt bajecne, tam se ak casto nejezdi a pritom to vypada tak skvele

    ReplyDelete
  4. Nadherne fotky, tiez by som hned isla
    Super blog!

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.