Country life

20110302

Miluji jak tento obchod tak tuto restauraci!

Obchod: Přčuchla jsem k němu už dávno a jednu dobu jsem snad ani nenakupovala jinde! Miluji jejich celozrnné koláče, robi nudličky a banány v jogurtu!

Restaurace: Byla jsem v ní jen třikrát a pokaždé moc spokojená! Máte rádi saláty? Tady najdete snad všechny potřebné ingredience pro vlastní mix. Vegetariánské lasagne či pizza také není problém a různé variace na brambory a vegetariánské burgery jsou zde samozřejmostí. Pro mlsné jazýčky nechybí ani několik druhů dezrtů.





7 comments

  1. ooo :-) To vypadá dobře!
    Díky za tip! :-) Jednou se tam budu muset vypravit

    ReplyDelete
  2. jsem na sladké víc než na zeleninu, takže bych si dala všechny jejich zdravé dezertíky=)

    ReplyDelete
  3. Ceady: Vezmu Tě tam ;)
    Iva: jsme na tom stejně :-P
    Martina: to bych řekla :)
    Mora e Bionda: to nebylo tiramisu...spíš perník s pudinkem, ale výborné to bylo ;)

    ReplyDelete
  4. mě robi nikdy nějak extra nechutnalo. Docela často nám ho vaří ve školní jídelně a snesu ho jen jako čínu a rýží. Ale to ostatní zní báječně. Hned bych si dala nějakej dobrej zeleninovej salát.

    ReplyDelete
  5. ten dortík!
    A super čepice .)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.