Baby don't cry...

20110312


1. Erhartova cukrárna - nejlepší!
2. marcipánový dort s pistáciovým krémem, cappucino
3. Evička s čokoládovým d'ortem
4. moje maličkost s perlami na krku
5. Evička a dlouhé čekání na tramvaj číslo 25
6. já a natur style

Zjistile jsem, že mne nebaví psát anglicky a také jsem zjistila, že když si zarezervujete měsíc dopředu klub, tak stejně nemáte nic jisté. Zjistila jsem i to, že ani procházení blogů se nedá vydržet celých 8 pracovních hodin a že tofu mají v Bille skutečně levné.



Jestli byste si měli vybrat alespoň jednu cukrárnu, kterou navštívíte tak právě tuto! Nabídla dortů je skutečně originální, bohatá a prostě nepřekonatelná! Dokonce zde mají i makronky, které jsem doposud viděla jen v Paulovi. Za zmínění stojí i vynikající káva servírovaná se sklenicí vody a milá obsluha.

5 hvězdiček z 5

4 comments

  1. Normálně se mi dnes o tobě zdálo jaký jsi hubeňour :D:)

    A hezké fotky! Slušelo Ti to! Ale to Ti píšu vždy :D

    ReplyDelete
  2. děkuju:-) A ten pistáciovej dort vypadá famózně.. Ta čtvrtá fotka nemá chybu :-)

    ReplyDelete
  3. mnam, libi moc, chci to i ochutnat :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.